Pověřenec pro ochranu osobních údajů – zde
Informace o zpracování osobních údajů žáků jejich zákonných zástupců a zaměstnanců SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín – zde
Zpracování osobních údajů ISIC karty – Informační povinnost ISIC
Záznamy o činnostech zpracování OSOBNÍCH ÚDAJŮ NA SOŠ JOSEFA SOUSEDÍKA VSETÍN
Níže uvedené záznamy o činnostech zpracování jsou vedené dle čl. 30 odst. 1 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR)
Správce osobních údajů:
- Střední odborná škola Josefa Sousedíka Vsetín, Benátky 1779, 755 01 Vsetín, tel: +420 575 755 011
- e-mail: info@sosvsetin.cz
- datová schránka: yisqzzi
Pověřenec pro ochranu osobních údajů: JUDr. Pavel Vyroubal, tel:602, e-mail: poverenecgdpr@sosvsetin.cz
A. Základní účely zpracování v rámci zajištění vzdělávání
- přijímací řízení do prvního ročníku vzdělávání ve střední škole
- zajištění středního vzdělávání
- zajištění odborného výcviku, učební a odborné praxe
- evidence úrazů
- zřizování e-mailových účtů žákům
- organizace škol v přírodě, zájezdů, sportovních pobytových kurzů atd.
- vydávání školních průkazů (ISIC)
- testování a další evidence žáků v souvislosti s virovým onemocněním COVID-19
- vzdělávací program Erasmus +
- další vzdělávání pedagogických pracovníků
B. Základní účely zpracování v rámci poskytování služeb
- poskytování poradenských služeb ve školách (a školních poradenských pracovištích)
- zajištění školního stravování
C. Základní účely zpracování interních a dalších procesů
- výběrová řízení na zaměstnance
- pracovněprávní a mzdová agenda
- evidence uchazečů o zaměstnání
- testování a další evidence zaměstnanců v souvislosti s virovým onemocněním COVID-19
- poskytování informací dle zákona o svobodném přístupu k informacím
- sledování nepřítomnosti žáků ve škole z důvodu prokázání nároku na školní stravování (stravování za cenu pro žáky)
- prezentace příspěvkové organizace prostřednictvím zveřejnění pořízených zvukových a obrazových záznamů
- zveřejnění pracovních kontaktních údajů zaměstnanců školy (pedagogických pracovníků a vedení školy) na webových stránkách školy
- programy, projekty, žádosti o dotace
- vedení účetnictví příspěvkové organizace
- smlouvy a objednávky služeb
- evidence majetku v aplikaci Fama+
- evidence, BOZP, PO
- monitoring docházky
- vydávání a evidence průkazů zaměstnance (čip)
- vedení spisové služby v aplikaci Geovap
- vyřizování stížností, podnětů a oznámení
- zadávání a vyhodnocování veřejných zakázek
- centralizovaný nástroj pro řízení přístupových oprávnění (Active directory)
- kontrola sítě a internetového provozu
- výkon práv subjektu údajů
- ochrana majetku, života a zdraví osob prostřednictvím kamerového systému se záznamem.
Podrobnější informace o jednotlivých záznamech naleznete – zde