Pověřenec pro ochranu osobních údajů – zde

Informace o zpracování osobních údajů žáků jejich zákonných zástupců a zaměstnanců SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín – zde

Zpracování osobních údajů ISIC karty – Informační povinnost ISIC

Záznamy o činnostech zpracování OSOBNÍCH ÚDAJŮ NA SOŠ JOSEFA SOUSEDÍKA VSETÍN

Níže uvedené záznamy o činnostech zpracování jsou vedené dle čl. 30 odst. 1 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR)

Správce osobních údajů:

  • Střední odborná škola Josefa Sousedíka Vsetín, Benátky 1779, 755 01 Vsetín, tel: +420 575 755 011
  • e-mail: info@sosvsetin.cz
  • datová schránka: yisqzzi

Pověřenec pro ochranu osobních údajů: JUDr. Pavel Vyroubal, tel:602, e-mail: poverenecgdpr@sosvsetin.cz

A. Základní účely zpracování v rámci zajištění vzdělávání

  1. přijímací řízení do prvního ročníku vzdělávání ve střední škole
  2. zajištění středního vzdělávání
  3. zajištění odborného výcviku, učební a odborné praxe
  4. evidence úrazů
  5. zřizování e-mailových účtů žákům
  6. organizace škol v přírodě, zájezdů, sportovních pobytových kurzů atd.
  7. vydávání školních průkazů (ISIC)
  8. testování a další evidence žáků v souvislosti s virovým onemocněním COVID-19
  9. vzdělávací program Erasmus +
  10. další vzdělávání pedagogických pracovníků

B. Základní účely zpracování v rámci poskytování služeb

  1.  poskytování poradenských služeb ve školách (a školních poradenských pracovištích)
  2. zajištění školního stravování

C. Základní účely zpracování interních a dalších procesů

  1. výběrová řízení na zaměstnance
  2. pracovněprávní a mzdová agenda
  3. evidence uchazečů o zaměstnání
  4. testování a další evidence zaměstnanců v souvislosti s virovým onemocněním COVID-19
  5. poskytování informací dle zákona o svobodném přístupu k informacím
  6. sledování nepřítomnosti žáků ve škole z důvodu prokázání nároku na školní stravování (stravování za cenu pro žáky)
  7. prezentace příspěvkové organizace prostřednictvím zveřejnění pořízených zvukových a obrazových záznamů
  8. zveřejnění pracovních kontaktních údajů zaměstnanců školy (pedagogických pracovníků a vedení školy) na webových stránkách školy
  9. programy, projekty, žádosti o dotace
  10. vedení účetnictví příspěvkové organizace
  11. smlouvy a objednávky služeb
  12.  evidence majetku v aplikaci Fama+
  13. evidence, BOZP, PO
  14.  monitoring docházky
  15. vydávání a evidence průkazů zaměstnance (čip)
  16. vedení spisové služby v aplikaci Geovap
  17. vyřizování stížností, podnětů a oznámení
  18. zadávání a vyhodnocování veřejných zakázek
  19. centralizovaný nástroj pro řízení přístupových oprávnění (Active directory)
  20. kontrola sítě a internetového provozu
  21. výkon práv subjektu údajů
  22. ochrana majetku, života a zdraví osob prostřednictvím kamerového systému se záznamem.

Podrobnější informace o jednotlivých záznamech naleznete – zde

  • Informace o zpracování testování žáků – zde
  • Informace o zpracování testování zaměstnanců – zde