Pondělí 14.4.2025 |
Polévka krupicová s vejcem /A1.1,3,9/
|
---|---|
Úterý 15.4.2025 | Polévka drůbková s nudlemi /A1.1,3,9/
|
Středa 16.4.2025 | Polévka bramborová s houbami /A1.1,9/
|
Čtvrtek 17.4.2025 | Polévka celerová s krutony /A1.1,7,9/
|
Pátek 18.4.2025 |
Nevaří se |
Pondělí 21.4.2025 |
Státní svátek – nevaří se |
---|---|
Úterý 22.4.2025 | Polévka pórková /A1.1,3/
|
Středa 23.4.2025 |
Polévka hovězí s tarhoňou /A1.1,9/
|
Čtvrtek 24.4.2025 |
Polévka jáhlová se zeleninou /A9/
|
Pátek 25.4.2025 |
Polévka koprová kulajda /A1.1,3,7/
|
Stravování pro cizí strávníky
Cizí strávník bude přihlášen ke stravování po nahlášení svého jména, příjmení, bydliště a telefonního čísla vedoucí školní jídelny. Ta ho zavede do systému a stravu přihlásí.
Pokyny ke stravování pro cizí strávníky.
Platba se provádí hotově při výdeji vedoucí školní jídelny, vždy dopředu na měsíc nebo vybrané dny. Nebo bankovním převodem na účet školy 260238322/0300 (do zprávy pro příjemce je třeba uvést jméno a příjmení strávníka nebo variabilní symbol, který sdělí vedoucí ŠJ). Vyúčtování odhlášených obědů se provádí automaticky na konci měsíce při platbě na měsíc následující.
Strava se odhlašuje/přihlašuje den dopředu do 11:30 hodin přes internet, osobně u vedoucí ŠJ, na tel.: 603 847 068, 575 755 019 nebo na adrese: stepankova.sarka@sosvsetin.cz.
Cena oběda pro cizí strávníky je 92,- Kč.
Strávníci jsou povinni dodržovat provozní řád školní jídelny a stanovenou výdejní dobu.
Obědy se vydávají cizím strávníkům a vlastním důchodcům pouze do menu boxu od zadního vchodu do kuchyně z ulice Družstevní (za prodejnou SMS elektro) v době od 11:00 do 11:20 hodin.
Obědy se vydávají na základě seznamu. Jídlo je určeno k přímé spotřebě.
Stravování ve školní jídelně pro žáky:
- Školní jídelna bude v provozu od 1. září 2020.
- Cena: 36,- Kč
Kontakt: stepankova.sarka@sosvsetin.cz, tel.: 603 847 068 (7:00 – 9:00 hodin)
Informace na www.strava.cz, www.sosvsetin.cz
Obědy si můžete objednávat i přes internet. Při první návštěvě stránek www.strava.cz si uložte číslo zařízení 4846, popřípadě můžete školu vyhledat přes tlačítko „Výběr zařízení“. Abyste se mohli přihlásit, přidělí Vám vedoucí školní jídelny „Uživatele“ a „Heslo“. Pro objednávání a odhlašování obědů platí stejná pravidla jako při objednávání u terminálu ve škole – vždy den dopředu do 11:30.
POKRMY OBSAHUJÍ UVEDENÉ ALERGENY, Změna jídelníčku vyhrazena.