V době „Hlavních prázdnin“ od 1.7.2024 do 18.8.2024 budova školy uzavřena.
Hodiny pro veřejnost po předchozí telefonické domluvě:
Pondělí 8.00 do 11.00 h
Středa 8.00 do 11.00 h
- v době letních prázdnin nevystavujeme druhopisy dokumentů
- potvrzení o studiu na „ZETKU“ (elektronická peněženka pro cestování po Zlínském kraji autobusy a vlaky Integrované dopravy Zlínského kraje) je možné zajistit od 26.8.2024
Kontaktní osoba: Gabriela Válková – asistentka ředitele školy
pevná linka 575 755 011, 575 755 018 (p. Holá – pokladna školy)
mobil 737 648 311
email valkova.gabriela@sosvsetin.cz
Kontaktní osoba: Ing. Pavlína Mikulíková – Ekonom školy
pevná linka 575 755 013
mobil 733 340 006