V době „Hlavních prázdnin“ od 1.7.2024 do 18.8.2024 budova školy uzavřena.

Hodiny pro veřejnost po předchozí telefonické domluvě:

Pondělí          8.00 do 11.00 h

Středa            8.00 do 11.00 h

  • v době letních prázdnin nevystavujeme druhopisy dokumentů
  • potvrzení o studiu na „ZETKU“ (elektronická peněženka pro cestování po Zlínském kraji autobusy a vlaky Integrované dopravy Zlínského kraje) je možné zajistit od 26.8.2024

 

Kontaktní osoba:              Gabriela Válková – asistentka ředitele školy

pevná linka                         575 755 011, 575 755 018 (p. Holá – pokladna školy)

mobil                                    737 648 311

email                                    valkova.gabriela@sosvsetin.cz

  

Kontaktní osoba:              Ing. Pavlína Mikulíková – Ekonom školy

pevná linka                         575 755 013

mobil                                    733 340 006